Wardrobe Post 2022

 Ahoj, rozhodla jsem se připojit k výzvě Wardrobe Post 2022. V loňském roce jsem si pořídila pár pěkných kousků do svého šatníku. Ale ukážu zde celý svůj šatník, který jsem si za dobu, kdy co se lolitě věnuji aktivně pořídila.

 První v mém šatníku byla sukně. Tak začnu sukněmi. 


Ta to sukně je z AliExpressu, původně to byly šaty, bohužel mi neseděly tak jsem z nich udělala sukni. Miluju ten print s křečky. :D

Moje úplně první lolita sukně. Koupená ještě v obchůdku Porcelain Doll. Sukně je od Classy Lady.

Tu to sukni jsem si zamilovala hned na první pohled, prostě jsem ji musela mít. Je od Porcelain Doll. 

Další sukně od Porcelain Doll. Opět print je nádherný.

U téhle sukně si vůbec nejsem jistá zda je homemade nebo někde koupená. Já ji mám z burzy. Jsem z ní nadšená.
Můj první pokus o lolita sukni. Myslím, že se povedla. :D

Sukně byla koupena na burze. Je od Bodyline. Popravdě patří mezi mé nejoblíbenější a nosím ji skoro pořád.

Další bych vybrala halenky, moc jich nemám tak to bude rychlé. 
K halenkám jsem zařadila i bolerko, mám jen jedno. Našla jsem ho v H&M.
Klasická černá halenka. Koupená na burze. Jinak je z Gate.
Halenka s límečkem je z House.

A ty to dvě halenky z AliExpressu. Mám jednu s dlouhým rukávem a druhou s kratším.

A konečně šaty. Těch je už více než halenek. :D
Můj poslední kousek. Sametové Killstar. Jsou super i na zimní nošení.

Letní šatičky ulovené na burze. Bodyline. 

K těmto mám velkou citovou vazbu. Jsou lepší do chladnějšího počasí, protože jsou těžší. AliExpress.

Mé úplně první lolita šaty. Koupené na burze. Nosím je i v zimě s kabátkem. Bodyline.

Další šaty, které jsem ulovila na burze a také jsou z Bodyline. 

Čistě letní šaty, musím přiznat, že jsem je venku ještě neměla. :) Šaty jsou z AliExpressu.

Šatičky koupené na burze. Jsou super, zamilovala jsem si je hned. Šaty jsou od Ještěrky.

Pro mě důležitou součástí šatníku jsou kabelky, mám jich spoustu, pravda ne všechny jsou vhodné k lolitě. Vybrala jsem jen ty, které vhodné jsou. Myslím, že kabelky není třeba moc komentovat.
Lorinoko
Banned
Bodyline
Bodyline
AliExpress
Offbrand
Offbrand


Stoklasa
Stoklasa

Stoklasa


Killstar

Boty jsou v šatníku velmi důležité. Je pravda, že vhodné boty krásné doladí celý outfit.
Můj poslední úlovek. Z těchto bot jsem nadšená. Killstar.


Tady je výběr mých lolita bot, které nosím nejraději.

A poslední z mého šatníku jsou doplňky. Sem dám jak doplňky do vlasů tak i šperky. 


Ano je pravda, že doplňků mám velmi málo a měla bych do příštího roku si pár kousků pořídit.

Doufám, že se můj šatník bude aspoň trochu líbit.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lolitou ve škole

První lolita sraz