První lolita sraz

Přesné datum svého prvního lolita srazu si nepamatuji, ale byl v kaverně Daniel v Ostravě. V té době jsem měla čerstvě své první šaty a doplňky byly jen velmi střídmé. 

Boty jsem měla bílé tenisky, které k celému outfitu moc neladily. Pár půjčených doplňků a spodnička byla primitivně udělala z jiné sukně, která je obejmější. Účes byl normální cop.

Naštěstí nemám z prvního srazu žádnou fotku. Je to jen dobře. :D 

Své první šaty, které jsem si vzala na tento sraz byly Bodyline, které jsem sehnala na lolita burze.
                              Mé první šaty. 
                              Detail printu.

Na mě, jako na začátečníci udělal tento první mini sraz velký dojem. Našla jsem tam slečny, které mi velmi pomohly při úplném začátku své lolití kariéry. Zasvětily mě do lolití komunity, kde jsem sbírala další rady a inspiraci.

Komentáře

  1. Ať už byl tvůj první outfit jakýkoliv, tohle jsou moc hezké šaty :). Máš je ještě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám. :) Mám s nimi ještě pár outfitů a v zásobě pár vymyšlených.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lolitou ve škole

Wardrobe Post 2022