Vánoce

 První vám povím a loňských Vánocích. 

Rozhodla jsem se udělat si vánoční coord. Tentokrát už to bylo o něco lepší, ale stále bych neřekla, že je to nejpovedenější coord, který jsem měla na sobě.

Šaty jsem stále měla Bodyline a coord jsem ladila do sweet lolity. Doplňky jsem si již nějaké pořídila a taky to celkově působí lepším dojmem. V pózování jsem pořád nováček a tak jsem to vyřešila velkým plyšákem, který se mi hodil ke sweet coordu a taky symbolizoval ten vánoční dárek. 

Jako další doplňky jsem zvolila mašličky do vlasů,chorek a rukavičky. Spodničku jsem měla už mnohem lepší, tvárnější a pod šaty vypadající mnohem lépe. Celou vánoční fotky jsem se rozhodla vyfotit u našeho stromečku.

 

                    Můj první Vánoční coord.


Při štědrovečerní večeři jsem seděla na židli a tedy nic nepřekáželo. Spodnička začala překážek až při rozdávání dárečků a poté při rozbalování. Spodničku jsem málem zhodila stromeček a bylo jen štěstí, že byl přivázaný provázkem. Díky tomu se předešlo větší nehodě. :D

S tímto coordem jsem již byla více spokojená a nevadilo mi ho postnout na instagram případně do lolití skupiny.


Jaký byl váš první vánoční coord?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lolitou ve škole

Wardrobe Post 2022

První lolita sraz